Geniet van de nieuwste toneelstukken en musicals uit de romantische kluis van de Londense theaters. Profiteer van last-minute boekingen, verleidelijke kortingen en voorkeursplaatsen.
4.8/5
35.787 bezoekers van over de hele wereld raden dit aan
My daughters knew nothing about the Phantom of the Opera so it was fun watching their faces and body language as the emotions of each moment played out. We all loved the richness of the costumes and set designs. My husband and I saw the opera in Vancouver many years ago and I fought hard not to cry as I remembered singing the duets with him for months afterward. The Phantom's beautiful lingering "love me" broke my reserve. Losing your love is just like that moment! I'm crying as I write.
De gekozen stoelen hadden een beperkt zicht. Dit was GEEN verrassing, aangezien dit bij de boeking duidelijk was aangegeven. Het voordeel was dat het vijf stoelen op een rij achterin waren. Aangezien ik slecht ter been ben, was dit perfect
Een jonge dame, ik geloof dat ze Mia heette, deed haar uiterste best om me te helpen bij het bereiken van het toilet en het vinden van de stoelen. Ik hoop dat dit bericht aan haar wordt doorgegeven
This version of R&J is just incredible!! The theater itself is really beautiful. The show was really special and the atmosphere just perfect. And the cast was obviously really really great with Sadie Sink, Noah Juoe and Clark Gregg.
Incredible cast and really fun show. The costumes are incredible. The venue is terrific and loved the option to have beverages delivered at intermission
Mama Mia is al jaren mijn favoriete film en het was een droom om deze voorstelling te zien. De cast was uitstekend gekozen en zowel het acteerwerk als de zang waren fantastisch. De locatie was prachtig en de organisatie was top. EEN ECHTE AANRADER
We hebben erg genoten van Mamma Mia. De acteurs en actrices speelden uitstekend en de cast paste perfect bij het stuk. Het decor had hier en daar wel wat meer afwisseling mogen hebben. Vanaf onze plaatsen konden we alles goed zien; de verhoogde zitplaatsen belemmerden zelden het zicht, omdat het meeste zich in het midden van het podium afspeelde. Het viel ons in ieder geval zwaar om stil te blijven zitten en niet luidkeels mee te zingen.
Mijn vrouw en ik hebben enorm genoten van "Moulin Rouge" in het Piccadilly Theatre. Het was een schitterende, indrukwekkende en ontroerende voorstelling. De muziek, de visuele effecten en het talent en vakmanschap van de acteurs waren geweldig. Bovendien kregen we na afloop van de voorstelling als leuke verrassing de kans om de acteurs te ontmoeten, foto’s te maken en handtekeningen te krijgen. We raden iedereen deze ervaring van harte aan – voor een geweldige avond.
Alles begint met de eerste stap: de lichten van de Moulin Rouge buiten het theater zien, naar binnen gaan en plaatsnemen op deze spectaculaire plek. En dan die spanning, totdat het eerste nummer begint en je reis door de magie van de Moulin Rouge in Parijs... en wat een reis was dat! Hoe kun je het gevoel beschrijven dat je klaar bent om het podium op te springen met de acteurs, met hen mee te zingen en deel uit te maken van hun groep? En dan verliefd op hen worden, en voelen dat liefde echt als zuurstof is! Je kunt het niet beschrijven, maar je voelt het zeker. En ik ben blij dat we één onvergetelijk liefdesverhaal hebben mogen voelen en beleven, en dat de leukste groep mensen ons mee op reis heeft genomen.
PS: de foto is gemaakt met een filmcamera, want net als het verhaal van de Moulin Rouge veroudert het nooit