Ik heb genoten van het uitzicht en ben zelfs naar het verhoogde platform gegaan, voorzien van een veiligheidsharnas. Ik zou aanraden om ’s avonds te gaan om de ondergaande zon te bekijken. Het licht aan de hemel is prachtig.
Het enige minpuntje was dat ik online tickets had gekocht, maar toch naar de kassa moest om de papieren versie op te halen. Verder was het absoluut een geweldige ervaring en een aanrader.
Beste uitzicht in de stad. Zeker de prijs waard! Kanttekening: ze hebben de snelste lift waar ik ooit in ben geweest, het duurde 70 seconden om de bovenste verdieping te bereiken.