Alles!!! Van het instappen bij het V&A tot de prachtige uitzichten die we onderweg naar Franschoek hebben gezien! Ohhh Franschoek, wat een schoonheid 👌👌 De gastvrijheid die we bij alle wijnhuizen hebben ervaren, en de tramconducteur! Wat een geweldige tijd hebben we gehad 💃🏻 10/10, niets op aan te merken! Wat een wooooooow🙌
Goede uitleg en leuke bezienswaardigheden. Het enige minpuntje aan de Red Bus Tour was dat we niet stopten bij Sea Point en Green Point, maar er gewoon voorbij reden. Waarom?
Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam
De chauffeur kan uitstekend met die grote rode bus manoeuvreren
Prachtige bezienswaardigheden en uitstekend commentaar
Ik vond alles geweldig, van de gemakkelijke toegang tot bussen om de 15 minuten. Informatieve dingen over Kaapstad die ik niet eens wist. De mogelijkheid om het personeel om hulp te vragen. Ik bezocht Constantia met de blauwe bus en dat was echt handig en geweldig. Ik kon ook gin proeven en wijn proeven. Dit is eerlijk gezegd de beste tijd die ik in Kaapstad heb gehad.
De hoorbare opname waar je naar kunt luisteren, vertelt je zoveel over het prachtige Kaapstad. Echt een aanrader voor iedereen. De bezienswaardigheden en de hop on and off bestemmingen zijn echt adembenemend.