Ik vond het allemaal fantastisch; het was een injectie van leven, vreugde en enthousiasme.
Het was 1 uur en 40 minuten pure magie, vol kleur, licht en geluid.
Prachtige stemmen, indrukwekkende dansers en een geweldige sfeer.
Ik kon even ontsnappen aan de realiteit van conflicten, oorlogen en geweld om mee te reizen naar een wereld vol mogelijkheden, fantasie en veel liefde voor de kunst.
Het was elke cent waard.
Gefeliciteerd aan iedereen die betrokken was bij deze prachtige menselijke voorstelling
Het was gewoon fantastisch, van begin tot eind. Twee jaar geleden zijn we voor de verjaardag van mijn man naar de Albert Hall geweest om Cirque du Soleil te zien, en dit jaar hebben we dat nog eens overgedaan. De Albert Hall is een absoluut schitterende locatie en was gewoon perfect voor een voorstelling als deze. We hebben allebei van elk moment genoten. De turners zijn gewoon ongelooflijk. Wat een ervaring! Hopelijk kunnen we over een paar jaar weer gaan.
Het was ongelooflijk, zowel wat betreft de muziek als de optredens van de artiesten, met een passend ritme en choreografieën en belichting van het hoogste niveau.