Zeker een van de mooiste kuuroorden van Italië. De sauna's en het buitenzwembad zijn echte pareltjes. Bij het avondticket wordt een welkomstaperitief geserveerd, met verschillende hapjes. Helaas is de gemiddelde kwaliteit van de producten niet zo hoog als de accommodatie verdient, en daarom geef ik 4 sterren in plaats van 5. Maar zeker een bezoek waard.
Ontspanning, vreugde, geluk, alles wat je maar kunt wensen... Levenslust... Warm water, prachtige voorzieningen, netheid... Ik ben meer dan tevreden ❤️